hallå där

Mmm.. det blev lite shopping idag iaf. Två par jeans och en asgo kofta. Bilder på det får ni i helgen.
Jag o Kim strosade runt i flera timmar. Stackarn måste ju varit riktigt trött på mig efter alla mina besök i provrum o av att han fick bära kassarna. Men han hittade ju faktiskt en fin kavaj o byxor till. Så åt vi på Burger King också.. Och nu har jag bestämt mig. Imorn tar jag in spinning cykeln från garaget o cyklar på den istället för att sitta i soffan. Och det blir mest grönsaker, frukt o soppa för min del. Dags att dra ner på kilona. Hoppas bara att jag lyckas den här ggn. Eftersom ingenting passar sådär bra längre (jeans) så måste man ju göra nått åt det.

Apropå nått helt annat. I slutet av april ska vi till Åre. Runt 23-26 april. Kan ingen åka med då åker jag o Kim tillsammans. Det är ju så kul o åka skidor, sitta på en after-ski o lyssna på band som spelar samtidigt som man kan sola. :) Längtar jätte mycket!

Nu är det lägg-dags.. imorn ska jag jobba igen..

Kommentarer
Postat av: anne

åh laskettelemaan vai?? AVUNDSJUK!!! hoppas allt är prima!

2009-01-09 @ 17:28:20
Postat av: José

Hade varit kul att hänga med. Har inte åkt skidor på flera år. Ska fråga Mirka med. Hör av er om vi kan hänga med. :)

2009-01-10 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0