den senaste tiden

Har inte haft någon dator på ett tag nu. Den krashade i lördags. Men nu har vi iaf e bärbar som funkar. Trots att man måste banka in varje bokstav för den är så gammal. ha ha..

I fredags tog vi det lugnt hemma. Men i lördags var jag hos Sanna o Timo o festade. Vi spelade Nintendo Wii.. -jag vill också ha den. Sen åkte vi till karaoke baren. Sanna fick sjunga typ hela tiden men vi hann ta några sväng om på dansgolvet också. :) Tack för en jätte kul kväll...

Sen har jag mest varit hemma. Fast i tisdags var jag i stan o shoppa med syrran. Köpte massa fina linnen och imorn ska vi till stan igen för att köpa byxor.

På lördag har ju Toni + grabbarna spelning.. ser verkligen fram emot det.

Nä, detta inlägg tog mig 15min att skriva pga sega tangentknappar, så jag skriver mer en annan gång.

Kommentarer
Postat av: S.T.

Oli mukavaa ja saadaan juhlia kohta uudestaan. Kram

2009-01-16 @ 17:21:38
Postat av: anne

minne oot hävinny :(

2009-01-29 @ 12:04:33
Postat av: Marie

vart har du tagit vägen???

2009-01-29 @ 12:11:45
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0