7 dagar sen..

.. det var nyårsafton och det känns som igår. Den här veckan har gått riktigt fort. För fort..

I söndags tog vi det bara lugnt hemma o kollade på tv o lagade middag.

På måndagen jobbade jag 12-18 och sen åkte jag över till syrran, Toni o Cassie (Cassie var här hos morföräldrarna). Kim var hos dom redan. Pojkarna hade nämligen lagt golv i vardagsrummet så jag och syrran gjorde egna pizzor till oss. Eller ja, pojkarna valde ju sitt pålägg o åt klart innan vi hunnit lägga in våran pizza i ugnen :) Sen smakade vi lite på cider o spelade Lika par leka bäst. Det gick väl sådär. Kim är knappt nå kul o spela med.. hehe..

Igår kom jag hem runt 18-tiden medans Kim åkte till sin kompis som han "egentligen bor hos". Men damn, vad förkyld jag blivit under natten. Var helt slut i kroppen. Men spelade ändå Buzz med mina föräldrar. Det är ett riktigt kul spel måste jag säga.

Idag gick jag upp kl. 10. Mamma passade Cassie idag med så dom var ute o lekte och jag kunde lyssna på musik. Högt! Jag fönade mitt hår och sminkade mig o tog det lugnt. Sen var klockan helt plötsligt kvart i 12- dags att gå till jobbet. När jag kommer dit säger dom till mig att -Vad tidig du är då! Och mitt svar blir ju såklart -Men herregud 5 min innan jag börjar är väl inte tidigt? Haha.. Då skrattade dom och sa att jag faktiskt var en timme för tidig. Det var ju tur det för då hann jag ju gå över till Arb.förm o skriva mina papper till Förs.kassan och köpa lunch. Och dettta tog ju en timma. :) På jobbet var det iaf lugnt. Och när jag slutade kom Kim o han hade med sig mat från Paprika.. mm.. :) Nu har han sovit i några timmar o jag tror det är dags för mig att hoppa ner under täcket med.

Några saker jag bara måste berätta först.

Syrrans kille Toni spelar ju trummor i ett band. Så dom ska vara med i nån tävling på lördag den 17/1. Ska bli riktigt kul. :)

Jag ska äntligen på ansiktsbehandling igen nu på måndag.. Var över en månad sen o det märks. Ska höra med dom om laserbehandlingar. Det hade nog varit bättre.

Mina föräldrar drar iväg till Gran Canaria på fredag.. weehh.. att äntligen få vara i lugn o ro. Laga middagar, smaka på lite vin, lyssna på hög musik o sova!! :)

Jag, Babe o Kim ska planera en resa till Åre i slutet av april.. ser verkligen fram emot det o hoppas att det kan bli av!

Nä, nu ska jag ta en dusch o sen sooova..

PS: imorn kommer en ny design igen på bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0