Wish i was a punkrocker with flowers in my hair

God morgon!

Igår bestämde jag mig vid 19-tiden att åka till Hisingen där Sanna, Timo + J var på Souvarit. Tog en dusch, tvättade bort tårarna och det ledsna humöret. Fixade iordning mig och tog en taxi iväg.
Där hade karaoke-tävlingen redan börjat o Sanna hade redan hunnit sjunga sin första låt. Vi dansade och hade himla skoj. Och sen sjöng Sanna den underbara låten Lintu (med Anna Eriksson). Och hon vann tävlingen o gick vidare. :) Grattis gumman! Sen var det dags att åka hem och jag var inte i säng förrän kl.o2. Men inatt har jag iaf sovit. Men efter tre cider o två glas vin var jag ju helt slut också. Det är inte mycket men efter gårdagens hemskheter var det för mycket. :(

Jag ska inte vara på jobbet förrän kl. 10 och sen slutar jag kl. 15. Hoppas den här dagen går fort. Jag vill bara komma hem sen och somna på soffan till något tråkigt program.. hihi.. Vill sova bort hela dagen känns det som. Är så himla trött.

Aja.. bilder kommer sen när jag slutat jobba. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: S.T.

Kiitoksia sinulle ystävä. Oli mukavaa. Kyllä me olemme ihan "the best" tanssimaan... hihi... Kaksi pätkää. Muuten hieno design. KRAM

2009-02-15 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0