Trött och ensam

Det var inte direkt mat jag lagade förut, det blev nudlar.. usch! Och mitt i allt fick jag en gråt-attack. Vet inte varför men det kändes bra efteråt. Det kom en tanke om att, hur tråkigt det är att laga mat till sig själv. Dagen har gått så fort så jag knappt hunnit tänka. Vilket iofs känns bara bra men ändå jobbigt för att det känns som att jag inte gjort nått vettigt eller kul på hela dagen.

Kollade iaf på Greys Anatomy. Och efter det på Dirty, Sexy, Money. Båda serierna fick mig att tänka på mycket. Tänk om man fick träffa någon som gått bort, känna personen och bara kunna prata med honom/henne. Och så önskar jag att man kunde ta bort massa hemska minnen man har. Ta bort alla känslor som gör ont. Men inget av det är möjligt. Man måste helt enkelt försöka glömma och gå vidare.

Vad är det jag försöker säga egentligen? Jag börjar bli trött så det kanske vore bäst att lägga sig i sängen och hoppas på en natt utan mardrömmar. En natt med bara goda drömmar och vakna med ett leende på läpparna. Jag önskar den dagen kommer snart.

Sov gott alla glada där ute.. och ni som känner er lite nere också.

PS: Loggade in mig på match.com förut.. men vad lönar det sig till när man inte kan betala medlemsavgiften- ggrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0