Tja!

Här har jag nu suttit o kollat igenom lite resor. Det finns mycket billiga sista minuten resor men jag funderar inte på att åka förrän i slutet av april. Kap Verde lockar mest men då måste man ju vara där i två veckor. Och jag vet inte om jag kan ta ledigt så länge. Men en veckas resa till Athen eller Kreta hade också varit bra, får se hur det blir med det. Kanske åker jag redan om några veckor. Ska höra på jobbet vad chefen säger. Hehe.. Det ska nog gå bra.

Ja det har ju blivit en hel del jobb nu. Förra veckan blev det 4 dagars jobb och denna vecka jobbar jag 6 dagar. Hade iofs haft ledigt igår o idag men en kollega blev sjuk så jag var tvungen att hoppa in. Men det gör inget. Har ju inget bättre för mig (visst, jag skulle ju hälsat på Jo igår och Sanna idag.. men det hinner jag senare). Men att det kommer klirra till ordentligt på kontot skadar ju inte.

Och så har Kim åkt iväg.. för snart tre veckor sen. Det är riktigt struligt på den fronten och just nu tänker jag bara på mitt eget bästa. Visst är det tråkigt men det gör ju att min resa kommer bli mer uppskattad. Behöver lite egen tid någonstans i paradiset.

Vad mer? Jo, syrran o Toni hade ju inflyttningsfest i lördags. Det var en riktigt kul fest. Vi var typ 15 pers. Alla var glada och många minnen kom upp från sommaren 2005. Hela gänget var samlat. Riktigt lyckat var det :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, kolla på film o sen sova.

Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: anne

:)

2009-02-04 @ 19:24:34
Postat av: S.T.

Klart vi hinner, vi har hela livet framför oss. KRAM

2009-02-04 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0