Tillbaka till verkligheten

Om en timme ska jag jobba. Känns som en evighet sen sist (jobbade senast i lördags).

Igår låg jag i sängen hela dagen. Jag drack inte mycket vin i måndags men på något sätt blev jag riktigt dålig igår ändå. Jag kunde inte äta något och det enda jag kunde hålla inne var saften. Hihi.. Varför lär man sig inte av sina misstag?

Igår skulle ju jag åkt till Sanna också. Förlåt gumman.. Jag hoppas verkligen vi kan ta det en annan dag. Kanske på fredag? Då är jag ledig. Sen så jobbar jag ju både lördag och söndag.

Nä, nu måste jag fixa det sista innan det är dags att gå..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi får ta det någon annan dag. Jag ska vara domare på fredag. Sen börjar jag jobba på måndag. Ha det gott och vi hörs. KRAM

2009-02-25 @ 12:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0