Tack

Oj.. vad glad jag blir. Har fått så fina komplimanger om mitt nyklippta hår. Man tackar så hjärtligt! :)

Ja, igår efter frisöre, kollade jag på Eagle Eye. En riktigt bra film. Sen kom syrran, Toni o Cassie. Jag lagade middag till oss. Senare kom Erkki med sin sååå fina Rottweiler. (älskar rottisar). Pojkarna festade till lite i bastun medans jag o syrran kollade på Let´s dance och mumsade i oss chips och dipp, godis och saft (fy!!). Sen var klockan 1.oo och Erkki åkte vidare medans vi andra gick o lade oss. MEN då var jag så övertrött att jag låg vaken till 4 på natten/morgonen. Grr..
Och idag fick jag gå upp kl. 8.3o för jag började kl. 9.oo. Som tur var så var chefen där i nån timma på morgonen och sen kom en annan senare på eftermiddagen. Så dagen gick lagom snabbt.
Nu tänkte jag äta upp resten av köttet och salladen som blev kvar från igår och kolla på film.

Vad ska ni göra ikväll, det är ju trots allt lördag!

Kommentarer
Postat av: anne

täälä katotaan melodifestival vaa :)

2009-02-28 @ 17:54:47
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0