Shopping, jobb och Buzz

Imorse tog jag en sväng förbi Kicks innan jag skulle till jobbet. Hittade massa kul grejer till SPA-kvällen. Sen gick det bra på jobbet också. Fick göra iordning med grejer och det blev riktigt fint. Börjar få grepp om det där nu. Man måste ju följa en viss stil för att det ska vara fint och matchande. Aja.. what ever.

Sen när jag kom hem var syrran, Toni o Cassie här. Toni hade lagat en jätte god pasta rätt. Och efter det, när lill-gumman lagt sig spelade vi Buzz. I flera timmar. Och nu är det dags att sova.

Upp tidigt imorn för att handla det sista och sen jobba. Tur att det bara är 3 timmar imorn. Och sen kommer ju Sanna hit.. öh.. vilken tid förresten? Jaja.. Det märker jag väl :)

Sleep tight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0