Satans blogg

Nu när jag suttit här i nån timme och fixat med designen. Ja då funkar inte bloggen. Jag kan skriva inlägg men inte ändra designen.

Idag har jag iaf jobbat. 9-17. Det gick ju bra men det har blivit väldigt segt med kunder. Men som tur var kunde S hitta på grejer att göra så jag strök massa bäddset i flera timmar. ;)

Hade sån lust att festa idag, bara gå ut o dansa eller sitta hos någon o smutta på vin. Men har inte orkat höra av mig till någon. Lika bra att stanna hemma och vara pigg imorn istället. Fast då kommer jag väl inte göra annat än kolla på film. Eftersom jag ska upp tidigt på lördag.

Har inget intressant att skriva nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0