Sangria

Oj, är jag redan hemma. :) Tiden gick så otroligt snabbt idag på jobbet. Jag fixade och donade med bäddset och helt plötsligt var det bara en halvtimme kvar. Men den där halvtimmen blev lite seg och jobbig. Hela dagen hade jag klarat mig utan dess dumma tankar, men så fort jag inte hade något att göra kom dom tillbaka. Och det snurrar massa konstiga tankar i huvet på mig nu. Men men..


Min kära mor skickade ett bildmeddelande på sig själv med ett glas Sangria idag. Åh.. vad orättvist. Dom är i Barcelona

 

och det är runt 22-25 grader varmt där. Jag som inte var ett dugg avundsjuk på dom när dom åkte för jag trodde det skulle vara kallt där. Men där fick jag! Och nu vill jag bara åka dit och njuta av värmen. Men neeej.. Jag måste ju jobba.



Idag börjar Grey´s anatomy igen så nu tänkte jag laga mat lite snabbt innan det börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0