Rent och fint

Nu har jag städat här hemma igen. Tvättat har jag gjort också. Och nu tände jag lite levande ljus överallt och tagit ett glas vin. Mmm.. Det enda som fattas är någon att kramas med i soffan. hihi.. Det kanske blev för mycket sagt i förra inlägget men jag låter det vara. Det kanske inte gör er något klokare men det känns bra att ha fått släppa ut allt.

Pratade med en vän (vet inte om jag får nämna ditt namn än) om att åka på en kryssning med Silja Line. Den 21:a Mars är det nån radio party grej där. Det hade ju inte suttit helt fel. Synd bara att jag jobbar varje lördag och måste ta ledigt då isf. Och jag som måste spara pengar till Finlandsresan. Men varför ska jag missa en sån här chans? Jag ska passa på att ha kul när jag ändå kan. Hoppas bossen går med på att jag tar ledigt då.. :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och glo på tv.

Kommentarer
Postat av: anne

vill du ha mer besökare till din blogg? Det fungerear faktiskt.

http://www.viraltrafik.se/?lyckligmamma85

2009-02-23 @ 20:48:01
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0