Mat i kylen

Den senaste tiden har det bara funnits smör, ägg och soppa i kylskåpet. Nu var det dags att köpa lite mat. Men det blev inget speciellt. Skivad kalkon (det bästa till mackor), makrill i tomatsås (det bästa till knäckebröd), grönsaker, frukter, fläskfilé, potatis, mjölk och det bästa av allt.. stroganoff. Har varit så himla sugen på korvstroganoff så det ska jag göra imorn :)

Idag på jobbet gick det bra. Fast jag hade så mycket uppgifter så jag sprang runt o gjorde det ena och det andra. Sen skulle jag göra en beställning av varor.. daahh.. det stod bara still i huvet på mig så det tog över en halvtimme och jag var inte ute förrän 20 över 7.

Och så är det snart dags att boka biljetterna till kryssningen den 21:a mars som jag ska på med Anne :)



Nu ska jag äta knäcke med makrill.. mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0