Mardrömmar

Inatt har jag sovit ovanligt bra MEN ändå hade jag massa mardrömmar. Har inte pratat med han den där på flera dagar och såklart började han spöka i mina drömmar inatt. Jag drömde att jag ringde till honom och såklart var det nån tjej som svarade (Malin hette hon t.o.m) och var kaxig. Sen när jag fick prata med honom var han också riktigt kaxig men sa ändå att han fortfarande älskar mig m.m.

Det här gör att hela dagen nu kommer jag gå runt och fundera på vad han har för sig och om den där drömmen stämmer. Inte för att jag borde bry mig längre, det var ju jag som gjorde slut men det är väl klart att känslor finns kvar.
Sånt här är så himla störande. För varje dag kämpar jag med att inte tänka på honom, inte ringa honom eller så. Men såklart dyker han upp i mina drömmar istället.

Jag har ju för fan gjort det här valet, varför måste det vara så svårt då? Eller egentligen hade jag väl inget annat val när han stack igen. Inte för att jag trodde att vi skulle hålla heller, visste ju att den dagen skulle komma då han försvinner igen. Vilket han så ofta gjorde. Men jag lät honom komma tillbaka. Och nu ska det inte bli så igen. Jag kan inte fortsätta med någon som sticker så fort det blir lite problem. Man måste ju kunna ta tag i sakerna och gå vidare.

Åh.. nu blev det kanske för mycket. Men var tvungen att få det ur mig.

Dags att göra sig iordning för jobbet. Skönt att slippa sitta hemma en dag till. hihi...

Ha en bra dag


vilken passande låt jag hörde på radion nu



Here I sit at Mary Ann's place
Oh baby the rain is always pouring when I'm here
Saw the lightning caught your stone
Oh maybe the angels of tomorrow will let me go

Still the crying hurts in your head
Well you're still beneath my feet
Well oh God don't seems to follow
Hear my prayers until tomorrow's settlement

Side by side with Lucy's stone
You two are forever missing colours in my home

Do you think you can forgive
I know that your life has been a burden
A living hell

Still the crying hurts in your head
Well you're still beneath my feet
Have you looked into the sky
Well oh God don't seem to mind
Will the fire burn the flower
Or the angels sing tomorrow, when I'm near

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0