lördagen

Igår hade vi en riktigt härlig och mysig dag.
När jag kom hem från jobbet, gjorde jag iordning frukten och alla ljus. Sen kom Sanna runt 19-tiden. Vi åt pastan som jag köpt lite snabbt från Konditoriet. Och sen hoppade vi in i bastun direkt. Vi gjorde body scrub, hårinpackning och rullade i snön också.. hehe. Efter bastun testade vi fotmassagen och gottade oss med frukt. Det blev också fotscrub, ansiktsmask och nagellack. Detta tog fler atimmar och jag är riktigt nöjd. Håret doftar gott, huden är riktigt len och fötterna är mjuka.
Sen kollade vi på The Piano. Den var väldigt bra men vi var så himla trötta så jag minns inte riktigt allt.. Sen gick Sanna och lade sig men jag ville kolla på Sex and the city- the movie. Känner igen mig i så mycket i den filmen. Jag = Carrie och resten håller jag för mig själv ja..



Idag gick vi upp halv 12. Kollade på tv innan Sanna sen åkte. Jag somnade om. Men så kom syrran o Cassie och hämtade mig. Vi hämtade världens godaste kebabtallrik från Rannebergen och sen åkte vi hem till dom. Vi skulle spela Bingo lotto men vi fick inte tag på några lotter så vi kollade på tv bara.

Så är jag ledig måndag och tisdag. Vad ska jag hitta på då?

Just nu tittar jag på Oscarsgalan och gissar på att jag kommer sitta uppe hela natten och kolla på den. Så imorn sover jag väl bort hela dagen.. hehe..

Aja.. dags att sätta sig i soffan och titta på alla vackra skådisar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

KIITOKSIA TANJA! Loistavasta, iloisesta ja mukavasta illasta. KRAM

2009-02-23 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0