Levi here i come!!

Pratade med mina föräldrar precis. Dom har kommit till Spanien nu. I Luxemburg hade dom tydligen fått punka på två däck men annars hade resan gått bra än så länge. Det var varmt och skönt iaf.

Så fick jag boka mina biljetter till Levi. Den 3:e april lyfter jag och är borta i en vecka. :) Vi ska först till våran stuga eftersom dom inte har bokat några rum/stugor i Levi än. Men i vilket fall som helst så kommer jag åka dit. Jag kan ju bo hos min kusin. Om hon tillåter det. Men det gör hon nog. ;) Åh.. den här dagen kunde inte blivit bättre.

Nu fattas bara biljetter till utlandsresan i slutet av maj och till Helsinki i sommar. Men det hinner jag kolla upp senare.

Wooohooo.. Nu är jag så himla glad! Här kommer lite bilder från mina besök i Levi

En gång var jag där med Johanna och hennes far. Det var en riktigt kul resa.
Och sen så har jag ju varit där flera gånger med mina föräldrar, en gång med fars jobb m.m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0