Kap Verde vs Athen

Idag har jag pratat med chefen och hon kollade upp mina semester dagar. Jag har 24 dagar att ta ut detta år men obetalt. Eftersom jag inte varit anställd så länge. Men det gör absolut ingenting. Jag kommer jobba in pengarna i sommar ändå. Så eftersom jag har 24 dagar att ta ut så vet jag inte om jag ska ta två veckors semester nu och en vecka till sommaren eller tvärtom. För det blir 2 veckor i Kap Verde eller 1 vecka till Athen. Och båda resorna kommer kosta lika mycket så kanske det är bäst att passa på att ta ledigt två veckor nu med en gång. För i sommar kan jag ju njuta av vädret hemma ändå. :)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: S.T.

Kuulostaa mukavalta...

2009-02-06 @ 19:54:46
Postat av: diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 16:37:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0