Jag kan..

.. göra smoothies. hihi.. Fast om det var så gott som jag förväntat mig vet jag inte. Jag hade köpt färdiga påsar med frukter och naturell yoghurt. Gjorde som man ska men hallon är nog inte min grej. Imorn blir det banan smoothies istället. hihi.. Nu är man som alla andra!

På jobbet gick det iaf bra. Var lite slö i kroppen men efter en pizza på lunchen mådde jag bättre. ;) Sen när jag kom hem satte jag mig framför tv:n o har suttit där sen dess. Det var ju Semestersvenskar, Greys Anatomy och Dirty Sexy Money som gällde. Och nu lyckades jag sätta igång tvättmaskinen iaf. Hade ju inte haft kläder tills imorn annars. :) Att man kan vara så slarvig med det.

Och jo.. På fredag ska jag klippa mig och färga håret.. iiihh.. Har funderat på att klippa kort. Men om jag vågar det är frågan. Jag vill klippa till en snygg frisyr som man kan fixa o dona med. Men jag vet ju inte om jag passar i kort hår. Och vilken färg ska det vara då? Kanske borde sola solarium så man blir lite brun så jag kanske kan välja en ljus färg. Här är lite ideér och kom gärna med förslag.



Hehe.. märkte nu att tre av dom är ju ganska lika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0