Jack and Jill vs the world

Kollade inte på Madagaskar II utan på Jack and Jill. En mysig film.

Den fick mig att fundera lite. -Man vet ju aldrig när man dör. Så varför slösa bort tiden på att sitta hemma hela dagarna och kolla på tv? Vilket jag nu har gjort i två dagar. -Jag måste hitta på något kul att göra varje dag. Det behöver inte vara något stort, utan det kan ju ibland räcka med en promenad, hälsa på vänner eller varför inte ta en fika själv ute på stan. Jag gillar att spana på andra och det är ju en utmärkt idé. Så det ska jag se till att göra innan den här veckan är slut. Dricka en varm choklad på ett mysigt café och titta på folk. hihi.. Det låter säkert jätte konstigt men jag tycker iaf att det är bättre än att sitta inne hela tiden.

Nu måste jag hoppa in i duschen för att sen är det dags att sova. Ska ju jobba imorn. Hmm.. kanske ska komma på något annorlunda som jag kan göra på jobbet imorn. ;)

Men först en härlig låt:



God natt gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0