Hemma-Spa på lördag

Så har man kommit hem från jobbet. Det gick hyfsat snabbt idag med. Ordnade upp mer hyllor till gardinerna. Men oj vad jobbigt det var, efter en timmas pysslande var jag tvungen att ta en paus men sen gick det bra. Och blev klar en halvtimme innan jag skulle stänga. Härligt när man har något på G hela tiden istället för att bara stå där och se dum ut.

Pratade med Sanna tidigare idag och vi bestämde oss för att ha hemma-spa här på lördag. Har så mycket planer.. hihi.. Vi ska ju basta och så ska jag köpa hårinpackning, ansiktsmasker, Bodyscrub m.m. Och så har vi ett fotbad (aldrig använt) hemma också som jag tänkte ta fram. Ja du Sanna, det kommer bli en hel del av det goda. Ska fixa något gott att äta också.


Hmm.. nu borde jag laga mat igen men har ingen lust. Grr.. Det värsta på hela dagen. Någon som vill komma och äta med mig? hihi.. Sen ska jag bara kolla på tv och sitta här. Ska ju jobba imorn också.

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: anne

myyyys pyyyys :)

2009-02-19 @ 20:23:33
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0