Denna vecka

I måndags var jag på ansiktsbehandling. Vilket jag nu har börjat gå på regelbundet och det märks verkligen. Mor min åkte med till stan o shoppade under tiden. Sen när vi kom hem myste jag i soffan resten av dagen.
I tisdags var jag en snabbis på Arb.förm och sen åkte jag ju hem till Sanna som sagt. Vi var på en långpromenad och efter det spelade vi Nintendo Wii.. Gissa om jag har ont i armen efter all bowling och tennis spelande. :) Hoppas att Sanna inte fick ett stort blåmärke på armen då jag swingade ordentligt ;)
Och igår var det dags att jobba igen efter en tids paus. En ny tjej har börjat där och en annan som ska praktisera. Det blir mycket nya ansikten men det ska bli jätte kul. Är lite avis på praktikanten då hon läser handel och förstår sig mer på det området än mig. Men det är ju en självklarhet. Hon har ju pluggat, det har ju inte jag.
Idag ska jag jobba 9-17..  det kommer bli en lång dag.

Och så är det fredag imorn. Fredagen den 13:e. Lite komiskt att årets värsta dag kommer precis innan Alla hjärtans dag. ;) Eller bara jag som tycker det kanske. Båda dagarna kommer vara skit dagar för min del ändå så what a hell. Inte nog med det så jobbar jag både lördag och söndag.

Dags att borsta tänderna och cykla till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer det att bli skit dagar i helgen bara för att du inte har nån att "fira" med eller för att du måste jobba?

tror du på alla hjärtan?

från mina erfarenheter, så suger alla hjärtan dagen just nu. för killen har inte brytt sig ett skit!att det är en överreklamerad helg! det tar ner på en totalt! att till o med vänner o föraldrar bryr sig mer om denna dag än han!!!

vänner och familj regerar nu,love them!

2009-02-12 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0