bilderna i headern

Tänkte berätta varför jag valt dom där fyra bilderna till headern.

Första bilden är från förra året, tror det är taget i maj då jag och Kim en dag åkte upp till sjön här med lite vin och ett metspö. Satt där på bryggan och det var riktigt mysigt. Som man ser på bilden var det riktigt fint då.

Andra bilden har jag tagit på Phi phi-öarna. Förra året var jag ju i Thailand med familjen. Den dagen åkte jag o far + några vänner på en båttur. Vi besökte lite öar och jag knäppte den här från en restaurang.

Tredje bilden är tagen i Österrike. För två år sen var mina föräldrar + två vänner till dom ute och reste med husbilarna i Europa. Jag var hemma då och ville verkligen utomlands så jag tog ett flyg till Milano där mina föräldrar plockade upp mig. Sen åkte vi mot Österrike och under resans gång fick man ju se så himla mycket fint. Det här är från en liten by nånstans i Österrike.

Fjärde bilden är tagen i Finland. Vi hade varit i Levi och var på väg till stugan som vi har där. Det var så himla fint på kvällen när solen skulle ner och den här knäppte jag när jag satt i passagerar sätet. Bra bild trots att det är taget genom fönstret.

Bilderna har jag helt enkelt valt för att de var de finaste bilderna jag tagit. För att visa att vart i världen man än varit så behöver det inte betyda att man är lycklig. För kärleken har jag fortfarande inte funnit trots alla ställen jag besökt. Kärleken är ju trots allt det bästa som finns. 

Men skulle jag få önska mig något så är det att alla borde få resa minst en gång i sitt liv, eller en gång om året. Om jag nån gång blir miljönär (ska köpa en triss.lott..hihi) så ska jag bjuda mina vänner på resor. Det är det näst bästa man kan uppleva. (Efter kärleken). Ett äventyr man aldrig glömmer borde alla få vara med om. 

Om du fick välja, vart i världen skulle du helst vilja resa?


Kommentarer
Postat av: anne

on ne ihania kuvia... :) missasin sut eilen msn.illä :(

2009-02-17 @ 10:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0