ändrade planer

Öh.. julen är ju över, varför ser min blogg fortfarande julig ut då för? Ja, jag har helt enkelt inte haft någon dator hemma så det har inte blivit så mycket bloggande. Men ikväll så kommer det bli nytt o fräscht och mer inlägg.

Är just nu hos Sanna. Vi har varit och promenerat i en och en halvtimme och det känns så himla härligt. Kanske ska ta och flytta ut hit så man får träffa henne oftare. Det är ju nyttigt med en vän som Sanna, hihi.. Tycker om dig ändå S.. Och snart ska vi spela Nintendo Wii.

Har funderat lite på det här med resorna. Jag tar ledigt påsk-veckan och åker upp till Levi (fjällen i Finland). Och i slutet av maj, så åker jag på en utlandsresa. Vi får se hur det blir och vad chefen säger om det. :) Har ju jobbat så mycket det senaste att jag borde få njuta av lite semester. ;) När jag ändå kan och har råd. Vet ju inte hur det ser ut till sommaren. Men det blir nog mycket jobb då eftersom alla andra ska kunna ta semester också.

Aja.. livet flyter på som vanligt. Förutom att man är singel igen efter många om och men.. Men så är det ibland.
Jag tänker njuta av livet nu.. sista tårarna är fällda. (vill ej ha några kommentarer om detta)

Kommentarer
Postat av: anne

et halu kommentarer siitä mut mä kirjotan kuitenki.. että voi voi... :(



ja sit halun sanoo vaa et eiköhä lähetä ryyppää kunnolla kohta???

2009-02-11 @ 01:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0