all right

Igår var det riktigt skoj. Men idag har det varit mindre kul. Hehe.. Har haft sån huvudvärk men som tur var kom syrran hit en sväng och jag fick kebab. :) Sen somnade jag en stund igen men nu har jag bara suttit framför tv:n.

Bossen ringde idag och gav mig lite tider för de kommande veckorna och så frågade jag om det går bra att jag tar ut semester till påsken och i slutet av maj. Och det går helt utmärkt! Så nu är det dags att börja planera. :)

Och imorn måste jag upp lite innan o9 för att boka biljetterna till Madonna konserten. Undrar om jag ens lyckas. Men hoppas det, ska bjuda med Sanna. Det ska bli grymt. Har varit på Michael Jacksons konsert och nu fattas bara Madonnas och Metallicas. Jag skulle ju med José på Metallica konserten om en månad men han har gett biljetten till någon annan :( Elaking! Undrar om jag kan fixa en biljett till den ändå och gå själv eller nått. Aja.. vi får väl se hur det kommer gå imorn.

Nä, nu måste jag gå ut en sväng. Har ju bara legat på soffan idag så det är väl bäst att röra på sig lite iaf. Måste till OKQ8 och köpa cigg så det blir väl en halvtimmes promenad.. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0