2 & ½ TIMME

Så länge stod jag i kö för biljetterna. Tur att inte internet krashade under tiden iaf.. hihi..  Men nu har jag iaf två biljetter till konserten den 8 Aug. :) Tänkte att jag borde ju bokat fler men what a hell, huvudsaken är att vi kan gå själva. Är så glad nu! Inte varje dag man får gå på Madonnas konsert. hehe..

Så uder tiden har jag lagat mat till mig o syrran, pratat lite om semester tider och nu ser jag bara fram emot detta år. Har så mycket planeringar. Är helt uppe i varv nu. hihi..

Ska ta och kolla lite på youtube, det finns ju en hel del inslag från Madonnas konserter.



Kommentarer
Postat av: anne

kiva ku sait liput :)

2009-02-17 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0