mysa

Hur härligt är det inte att få lägga sig i soffan och mysa med någon. Och speciellt när det känns som att det var en evighet sen man fick göra det?! Jag förälskar mig så snabbt i den här mannen.

Vi har haft en helt okej dag/kväll. Jag är glad att jag var så nonchalant mot han igår för idag ville han ses. Vi gick ner till närkrogen, smakade på nån öl/cider och käkade lite. Sen kom vi upp till mig och har tittat på tv.

Jag har inte en sekund saknat att någon ska ligga i min säng tills jag ska lägga mig. Sen han slutade med det har jag gottat mig där själv. Men nu.. jag längtar tills jag ska gå o lägga mig. (okej, jag har inte saknat det så mycket pga hans snarkande). Men idag, eftersom det var så länge sen så kan jag gärna ligga sömnlös en natt för att ha honom bredvid mig.

Kommer ni ihåg när jag o Kim gjorde slut? Jag hade inga som helst känslor i kroppen. Jag brydde mig inte ett dugg. Men den här mannen fick mig att känna igen. Inte konstigt kanske, vi har ju haft ett förhållande för många år sen. Men iaf. Jag är glad att han finns i mitt liv igen. Trots att vi inte har något förhållande. Trots att det varit lite jobbigt det senaste för mig pga att jag varken vet ut eller in. Så är jag glad för den här dagen/kvällen/natten.

Jag önskar att allt den här mannen sagt till mig det senaste.. den tiden vi umgåtts.. kunde gå i uppfyllelse. Varför ska jag leta efter något annat, när jag egentligen har en man här o nu? Men vi har våra konflikter, vi är ganska olika. Men vill han så vill jag. Och det ska inte komma nu. Det kommer när vi båda känner att det är dags. Men jag har hållt hoppet vid liv i snart 5 år så.. you never know.

Det här kanske bara är nu för stunden. Men jag njuter av det. Jag måste ta vara på den tid jag har. Och blir det inget i framtiden. Då är det hans förlust.. haha.. Skämta bara. Nä, men då är det menat. Och då går jag vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0