LEVI

Här är jag nu. I mitt andra hem. hihi.. Fjällen i Finland.

Vi var en hel vecka i stugan. Syrran var ju med sin familj där också.

Jag, far, farbror o två till var ute i lördags i Rovaniemi. Det var ett stort ställe med dans, disco, metal och karaoke rum. Hade riktigt skoj. Och på väg hemåt delade vi ut "posten" också. Så vi var inte hemma förrän ttyp 8 på morgonen.

Igår kom vi hit ganska sent på kvällen. Min kusin Anitta och jag gick till Panimo. Den bästa baren här. Efter oss kom mor o far sen också. Vi satt där o babblade på om allt mellan himmel o jord. Kom till husbilen o snacket fortsatte till 7 på morgonen.

Det har blivit några kvällar/nätter som inte slutat förrän på morgonen.

Imorn går flyget kl. 13.oo mot Helsingfors. Där hinner jag se lite av min stad innan jag tar tåget till Åbo till Sanna o Timo. Och hos dom blir det ju nyårsfest och det ska bli grymt kul.

Nu måste jag göra mig iordning för att gå till Kammi o käka. Bästa restaurangen som min moster o hennes man driver. Och bredvid här nu sitter Esa (en kusin) som varit o åkt skidor men jag har ju fortfarande inte lyckats ta mig  till backarna.

Ringde till jobbet nyss också o K blev glad glad att höra från mig. Imorn ringer jag dit igen och får veta hur schemat blir för sista månaden på jobbet. Känns tråkigt att det blir sista månaden på jobbet men sånt är livet.

Bilder uppdaterar jag sen när jag kommer hem. Fick ju en kamera i julklapp så massa bilder har jag hunnit ta.

Gott nytt år till er alla! Vi ses nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0