karta över Finland

Eftersom vi åker imorgon ville jag visa er vart vi kommer åka.

Imorgon åker vi först till Sthlm där vi tar båten över till Turku.
Vi kommer fram på fredag morgon och då ska vi träffa Sanna.

Sen bilar vi hela vägen upp till Sodankylä. Där vi har stugan.
När vi varit där över julen kommer jag ta flyget ner till Helsingfors.
Därifrån tar jag tåget till Sanna.

Jag ska försöka ta mycket bilder på resan och uppdatera så ofta
jag kan. Det kan väl vara intressant och se hur det ser ut i Finland, eller?

Har ju min egna dator med mig och som tur är har far min internet
så jag kommer nog sitta med datorn i knät hela tiden. För vad annars
ska man göra i bilen?

Här har ni kartan över Finland.


Kommentarer
Postat av: anne

toivottavasti mä saan kortin :D'hauskaa matkaa!!

2009-12-17 @ 22:32:25
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0