Julbord ikväll

I torsdags hade jag äntligen tvätt-tid. Fick allt rent som behövdes. När jag var klar åkte jag till syrran. Vi bakade lussebullar med Cassie. Det gick väl sådär. Men det gick ju att äta. Smakade på glögg också. Det första iår.
Och på fredag morgon var det lucia på dagis. Upp kl. 6 (jag sov inte alls på hela natten) och skynda oss till dagiset. Tyvärr missade syrran hela showen (Lillan ville inte sova i vagnen) men Cassie var så himla söt i sin lucia klänning. Efter det åkte vi till mina föräldrar. Hann sova en timme innan det var dags för jobbet 12-17. Min sista dag (om jag nu inte tar V´s tid på onsdag). Sen kom jag hem. Vi åt jätte god älgstek. Jag smakade på cider. (var ju tvungen). Gick bort till krogen som äntligen fått alkohol tillstånd. Men det var ju inge folk där. Så jag och Mika kom hem hit. Far var med oss så vi tre satt o snacka och smaka på alkohol. Det blev lite sent men kul hade vi.

Idag är man ju inte världens piggaste men det blir jag nog snart då min extra-mamma Liisa kommer. Vi ska på julbord ikväll. Far min har bokat bord på Fiskekrogen för 8 personer så det kommer nog bli grymt kul. Ska bli gott med massa god julmat iaf. Undrar bara om dom också har hoppat över julskinkan.

Jag kanske ska lägga mig på soffan nu och snooza. Måste ju vara pigg ikväll. :)


Kommentarer
Postat av: Luttis

Jätte bra blogg!

Postat av: Luttis

Jätte fiin blogg! Den var bra... din kompis tipsade ;)

2010-01-28 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0