jobb och shopping

Idag var jag på jobbet från 9oo-17.oo. Sen åkte jag till stan för att hitta kläder till julbordet imorn. Och ååhh.. Hittade en jätte fin klänning och riktigt snygga skor (stövlar med klack). Kommer vara riktigt snygg imorn. haha.. Och allt hittade jag på exakt en timme. Ovanligt tur hade jag. Och riktigt nöjd är jag. Klänningen kommer jag kunna använda när som helst typ. :)

Idag köpte jag julgardiner till köket och borde börja julpynta här. Men jag har inge riktigt jul känsla. Kanske för att jag inte har så mycket julpynt. Lite julgranskulor och en röd duk. haha.. Thats it typ.

Och så gick jag ner till tvättstugan för att kolla om det finns några tider för imorn. Haha.. märkte att det var exakt en månad sedan jag tvättade sist. För mitt sånt där märke satt på den 5:e (och det är ju från förra månaden.) Men ni som undrar, så har jag ju tvättat kläder hos mina föräldrar och sen så har jag tydligen en hel del kläder. :) Imorn blir det alltså en städ och tvätt dag innan julbordet.

Nä, nu ska jag stryka gardinen och hänga upp det.

Ska försöka få med en kamera imorn så ska ni få se min outfit :)

Kommentarer
Postat av: anne

jooo kuviiiii tänne :)

2009-12-03 @ 23:04:35
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: anne

kirjota kysymyksii mulle :)

2009-12-06 @ 15:01:58
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0