sms

Idag var jag på jobbet 13-19. Hade massor att göra. Vi får in massor med varor från andra butiker som vi ska försöka sälja ut. Men vi har ju så mycket eget gammalt som måste väck så det blir kaos ute på lagret. Jag har slitit som ett djur idag. Naglarna har gått av och sår på händerna. Känns riktigt skönt att det är sista dagen imorn. Förutom sen i januari blir det ännu mer hektikt men det är då det. Idag var det också allra sista dagen som jag jobbade med Kam. Vi blev lite ledsna över det men kommer garanterat ses ändå eftersom hon bor i Nödinge.

Idag fick jag ett otroligt fint sms:

Älskling varför är du inte här? Jag är ju här.
Vart du än är tänker, saknar och önskar jag att du vore här.
Du är alldeles för långt borta för att jag skulle kunna hålla om dig
och säga hur mycket jag älskar dig.
Men snart är du inte bara i mitt hjärta och mina tankar utan
naken omfamnad av mina armar och drömmer sött bredvid mig.
Med en ring på fingret och en bulle i ugnen.
Du är mitt allt och jag är din för alltid.


Kan ni gissa vem det var ifrån?

Jag blev riktigt riktigt glad av det. Det kom lite tårar. Det fick hjärtat att hoppa.
Är det inte det där man vill höra som tjej?

MEN .. det kom ju från Kim. Och det känns som att det är 4 år för sent. Om han ändå hade känt så när vi var tillsammans. Det kunde ju ha hänt. Men nu hade jag hoppats på att det faktiskt var en annan som skrivit det. Men man får ju aldrig det man vill ha ändå. Så kanske borde jag satsa på Kim en sista gång. Känns som att han är mitt sista hopp. Hur hemskt det än låter i era öron så saknar jag honom varje dag. Men det är mycket gamla jobbiga saker som också spökar och det hjälper faktiskt för att jag inte ska falla tillbaka till honom. Men det finns ju 5% chans att jag kanske ger upp hoppet om att hitta någon annan och väljer honom. ;) nä fy mig som jag säger.

Ja, det var ju min dag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0