Arbetsmyra

Igår jobbade jag 9.3o-19.oo
Idag jobbade jag 9.3o-19.oo
Imorn ska jag jobba 9.oo-17.oo

Skulle egentligen varit ledig imorn men var tvungen att ta V´s tid.

Men så har jag ju fredagen ledigt iaf. Och då blir det shopping.
Måste ju ha nått fint till julbordet då på kvällen. MEN hur kul är det
att vara nykter då för att man ska jobba tidigt på lördag.
Vi får hålla tummarna för att V vill ställa upp. :)

Ja, mer än så har det inte hänt. Har bott hos mina föräldrar nu
dessa dagar också. Och en stooor tvätthög väntar på mig hemma,
men när ska jag hinna? Hoppas det finns lediga tider på lördag.
Måste ju ändå stanna hemma då för jag jobbar på söndag med.

Och nästa vecka på onsdag är min sista arbetsdag. Sen börjar

"semestern". Guuud. vad jag längtar. Vill åka till Finland NU!


Nu ska jag ta en dusch, kolla på Grey´s anatomy och sen sova!


Kommentarer
Postat av: anne

millo lähet?

2009-12-02 @ 21:41:32
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0