Basta och bada

Hej! Hur mår ni? Det var så länge sen sist.

Igår jobbade jag 9-17. Efter det åkte jag, Sanna, Timo o Kipparikalle (öh..) till Landvetter, där min familj har ett sommarställe. Pojkarna fixade grillen (på deras sätt) och Sanna satte igång ved-bastun. Det var riktigt god grillmat som Sanna hade köpt. Tack så mycket! Och sen hoppade jag o Sanna i sjön. Det var helt lä och hur skönt som helst. Sen bastade vi och hoppade i sjön flera gånger. (Vilka barndomsminnen som flöt upp). Pojkarna satt mest och drack öl och tittade på. :) Vi hade verkligen jätte skoj. Iaf jag! Sen bestämde vi oss för att alla fyra skulle hem till Sanna och Timo. "Festen fortsatte". Vi kollade lite youtube-grejer och skrattade. Sen var ju klockan redan halv 3 på natten och det var dags att lägga sig.

Jag gick upp nu halv 10 eftersom far min ringde och väckte mig. Jag ska ju jobba idag. 13-19. Tråkigt men sant! Så jag åker härifrån snart. Resten av "packet" sover. Lucky them!

Ikväll ska jag stanna hos mina föräldrar eftersom det säkert blir fredagsmiddag. Och då kan jag uppdatera mer om bröllopet och allt annat jag varit med om det senaste.

Imorn är det Madonna konsert. Jag har bjudit med Sanna och det ska bli riktigt skoj.

Dags att göra iordning sig nu innan bussen går men som sagt, uppdaterar mer ikväll.

Tack Sanna, Timo och "Kipparikalle" för en trevlig kväll igår. Love you all! Nästa helg blir det förhoppningsvis Kräftskiva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE YOU!!!

2009-08-14 @ 16:23:29
Postat av: Sanna

Det var jag som skrev det men den skrev inte mitt namn första gången. Alltså LOVE YOU!!!/Sanna

2009-08-14 @ 16:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0