Onödigt vetande ;)

Marie utmanade mig i detta:

Fyra tv-program jag brukar se:
  • Desperata hemmafruar
  • Grey´s anatomi
  • 2 & ½ män
  • Criminal minds
Fyra saker jag gjorde igår:
  • Jobbade  
  • Städade hela huset
  • Duschade
  • smakade på lite cider ;)
Fyra saker som står på min önskelista:
  • Resa till Florida, Disneyworld.. (fortfarande)
  • Pengar, pengar, pengar
  • Få ordning på lägenheten
  • Vara lycklig

    Fyra saker jag avskyr:
  • Otrohet
  • Falskhet
  • Depression
  • När mina nära o kära är ledsna/sjuka
Fyra saker jag tycker om att göra:
  • Älska! ;)
  • Umgås med mina vänner
  • Resa
  • FESTA
Fyra saker jag åt igår:
  • Gröt
  • Mackor
  • Korv med bröd
  • Choklad kaka made by mom *slurp*

Fyra namn jag skulle döpa mina barn till (förutom de jag redan har):

  • Maya
  • Ellie
  • Jag vet inte. Har aldrig funderat
Fyra jobb jag skulle vilja ha:
  • Reseledare
  • Fotograf
  • Ägare av eget café/butik
  • Journalist
Fyra snabbmatsställen jag gillar:
  • Burger king
  • Pizzeria i Majorna
  • Thai mat
  • Paprika
Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag:
  • Syrran
  • Kim
  • Mamma
  • Sanna
Fyra personer jag utmanar / skickar vidare till:
  • Anne
  • Sanna
  • Öh.. ja, det var det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jihuuuuuuuuuuu.. kivaaa!!!!

2009-04-19 @ 12:14:16
Postat av: Marie

hehe.. javisst va d dig ja mena.. =) Har inte så många andra ja känner som heter Tanja.. ;)



Hoppas allt e bra annars.. =)

2009-04-19 @ 20:56:53
URL: http://angeleyes81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0