ööööl...

Här står jag på jobbet igen :(
Igår efter jobbet gick jag, Kim, syrran, Toni o Cassie o handlade lite mat. Sen tog vi fram grillen hemma hos mor o far. Jag öppnade en cider o tände en cigg o njöt av solen. Maten blev riktigt god, massa kött o korv. ;) Sen kollade vi på Talang o sen somnade jag. Men gick upp kl. 12 o duschade o lade mig i sängen. Grabbarna bastade i 5 timmar i natt. Och sen vaknade jag o syrran runt 5-tiden av att brandlarmet tjöt. -Vad fan händer? Vi springer ner och känner lukten av öl! Ja, idioterna hade hällt öl i aggregatet så det hade börjat osa riktigt ordentligt. :( Som tur var så gick dom o lade sig direkt efter den incidenten.

Men imorse luktade det öl i hela huset. Öppnade alla dörrar o fönster men hann inte städa. Var ju tvungen att komma till jobbet. Så nu hoppas jag verkligen att mina föräldrar inte hinner hem idag innan jag städat. Dom är nämligen på väg.. nånstans! Men förhoppningsvis kommer dom inte förrän imorn. Har ju inte hört nått från dom.

Så mina planer för idag är att städa hela huset! Gggrr.. Sen kommer jag nog somna ganska bra tidigt eftersom det inte blev så mycket sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0