Levi rocks

Nu har jag varit o käkat en pizza med min kusin innan hon började jobba.
Igår var vi på Levi hotellet hela gänget. Vissa sjöng karaoke och efter ett tag var dom så trötta att dom gick hem. Jag o Anitta gick bort till Panimo och hade riktigt skoj. Och vi var inte hemma förrän kl. 4 inatt.
Imorse frågade min mor om jag ville med och åka skidor. Hehe.. neeej, tack! Och jag vaknade först kl.2 då Anitta kom o hämtade mig.

Jag har haft sååå himla kul här. Men tyvärr åker vi härifrån imorn. Då ska vi till Luosto. Ett liknande ställe, jag har inte varit där innan men vi får väl hoppas att det blir kul. Kari Tapio ska ju uppträda och eftersom mina föräldrar känner honom så kommer det bli lite party party ändå. :)

Men jag kan ju lova att jag kommer vara helt slut när jag kommer hem. Har ju bara haft en enda lugn kväll. Men som sagt, jag har haft det super kul o vill verkligen inte hem.

Ikväll ska vi väl samla ihop alla Anittas kompisar och gå ut och käka. Det ska bli riktigt najs.

Har tagit massor med bilder men har glömt kabeln hemma så tyvärr får ni vänta med det tills jag kommer hem.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund.


Någon som vill ha något speciellt härifrån? Kan ju köpa med mig nått gott eller roligt. Just tell me!


PS: ni vet väl vad det är för dag imorn? ;) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0