Igår och idag

Igår var en riktigt seg dag på jobbet. När jag slutade kom Kim o mötte mig o vi köpte hamburgare som vi sen stekte upp. Mmm..  Egna hamburgare är alltid godast (+ billigast). Sen kollade jag på alla serier som kom på kanal5 (fast jag halvsov igenom allt typ). Så satt vi där i soffan resten av kvällen tills det var dags att lägga sig.


Idag kom jag en timme för sent till jobbet. Jag trodde att jag skulle börja kl 13 som jag brukar göra men så ringer min kollega och undrar vart jag tagit vägen. Ooops.. Eftersom jag varit här i Nödinge hela helgen så har jag inte haft något schema. MEN jag kunde ju faktiskt kollat på jobbet igår men glömde bort det. Fast idag har tiden gått ganska snabbt eftersom vi haft en hel del att göra. Ni borde besöka Hemtex butikerna nu. Så himla somrigt o fint vi har det!


Idag har jag iofs inte mått bra. Är helt slut i kroppen och i huvet eftersom jag sovit så dåligt sen jag började jobba efter semestern. Psykiskt sätt är jag också riktigt trött o känner mig deppig och nere hela tiden. Inte nog med att jag jobbat sen i tisdags (var ledig i torsdags) så jobbar jag ända tills på torsdag. :( Fast på torsdag ska jag ju jobba i Kungälv. Ska bli kul o testa hur det är att jobba i en annan butik. Chefen har ju flyttat dit o undrade om jag ville jobba då. Egentilgen hade jag bara velat säga -neeeej.. jag orkar inte! Men jag är ju ledig på fredag! Och då ska jag på ansiktsbehandling.

Fattar ni nått? Jag läste igenom vad jag skrivit o märkte att det var lite huller om buller.

Skriver väl mer imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0