Fy mig..

Hur kunde jag missa i senaste inlägget att jag i måndags var hos Sanna och hälsade på? Snacka om att hjärncellerna försvann efter Finlands-resan. ;)
Som sagt, i måndags åkte jag över till Sanna eftersom jag inte orkade sitta hemma och titta på sjuklingen (Kim). Jag hade ju köpt lite presenter till Sanna (som ni kan se i hennes blogg) och det verkar som det var uppskattat. :D -hur har poronsarvisuola funkat? hehe.. Sanna bjöd på lite te och bullar + cider. Så kollade vi på lite roliga klipp från youtube. Sen åkte jag hem redan kl 20 eftersom jag skulle jobba dagen efter. Jag o Kim hyrde film och jag somnade ganska snabbt i soffan.

Så var jag ju ledig igår. Skulle åkt till IKEA och städat hemma. Men eftersom jag och Kim smakade på lite Jaloviina och Minttu i onsdags kväll (hade det himla mysigt) så tog vi bara en promenad i Majorna (gillar stället mer o mer). Kollade lite i möbelaffärer. Sen köpte vi en pizza och satt ute på balkongen och mumsade i oss den. Efter det ringde G o undrade om vi ville med till Slottskogen och det ville vi ju. Så där satt vi på restaurangen och jag tog en cider och njöt av det fina vädret. Syrran, Toni o Cassie kom också. :) Sen åkte vi hem, packade ihop lite kläder o kom hem till mina föräldrar (som fortfarande är i Finland). Syrran, Toni o Cassie var också med. Jag somnade på soffan redan runt 23-tiden så det hände inte så mycket mer på kvällen.

Nu står jag här på jobbet. Har haft två kunder än så länge. Lite segt men det får gå. Så jobbar jag hela helgen o ända tills på onsdag. Men sen är jag ju ledig torsdag o fredag. :)

Nu måste jag hitta på nått här innan jag blir tokig..

Kommentarer
Postat av: anne

en mä osaa käyttää sitä ni en oo tehny sinne mitään... millo saadaan nähä kuvii kämpästä???

2009-04-17 @ 12:38:11
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0