Tråkig blogg..

Asså.. läste just igenom lite bloggar o märker hur tråkig min är. Hihi. Skriver ju verkligen inget intressant o inga bilder har jag heller. Inte konstigt att man har så få läsare då. Fast det har ju mest blivit för min egen skull jag skriver för att komma ihåg allt jag haft för mig.

Idag var jag på jobbet. Hade massor att göra o det blev så himla bra också. Fick nämligen organisera om hela bäddset + lakan väggen. Tog ju bara 5 timmar.. hehe..
Efter jobbet åkte jag över till C o L. C lagade en jätte god Korv stroganoff till oss... mm.. Sen fixade jag lite i ett rum för att man ska kunna sova där. Och så kom jag hem för en halvtimme sen. Hade ju inga grejer med mig så jag kunde sovit där men imorn så. Saknar ju att sova med älsklingen.

Borde hoppa in i duschen nu o sen sova men jag har ju sovmorgon imorn (börjar kl. 10) Så jag hade velat göra nått vettigt nu.. hmm.. Vad skulle det kunna va? Äh.. ska iaf kolla om jag hittar några fina höstkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0