Helgen

Oj vilken helg det har varit o idag är man helt slut.
I fredags åkte jag till Anne. Vi smakade lite på cider o jag busade en massa med hennes barn. Det var jätte kul. Sen åkte vi till J. Vi var några stycken som förfestade o sen bärde det av till karaokebaren. Oj, där var det folk o en massa nya ansikten. Men jag var jätte trött så jag åkte hemåt ganska tidigt. Stannade till hos L o C där det var full fart på partyt. Så vi kom inte hem förrän kl.4. Så på lördagen kom syrran, Toni o Cassie hit. Toni gjorde "köttbullar=big size" o potatismos. Så det var riktigt gott. Sen gick jag o Kim till M o förfestade innan vi gick till W där resten av folket var. Satt där o pratade om allt mellan himmel o jord, o då menar jag verkligen ALLT! Hehe.. Men alla blev trötta redan vid 1-tiden så jag kom hem o sov medans Kim fortsatte festa hos M.
Idag ska jag packa ihop en hel del saker för nu ska jag ju bo i huset hela veckan igen..

På jobbet ska vi ha inventering på ons-tors. Så då börjar jag redan kl. 7. Men som tur är, är jag ledig på tisdag o fredag o dom dagarna tänkte vi spendera i stan o shoppa. Kan hända att vi redan börjar köpa lite grejer till lägenhet. Man kan ju förbereda sig :)

Nä, nu ska jag packa alla saker o sen kommer Kim o hämtar mig.. Ha det bra

Kommentarer
Postat av: anne

har nominerat dig på min blogg.. meeppä kattoo :)

2008-09-15 @ 23:24:02
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0