Sista dagen idag..

.. på jobbet/praktiken! :(

Hade det jätte kul på jobbet idag. För idag var T där (hon blev mammaledig för ett tag sen) o hälsade på. Sen så jobbade A också.. Hon är en så go o sprallig tjej så henne kommer jag ju sakna mest! ;) 
Så kom min handläggare ner o hämtade mig till AME. Jag fick ringa runt till alla Hemtex butiker o fråga om jag får jobb. Och KANSKE jag får börja i Partille om några månader! :D JAG VILL, JAG VILL! *Håller tummarna*
Sen flöt hela dagen på med massa prat o skratt. Jag kommer sakna det så himla mycket. Vad ska jag hitta på på dagarna nu då? Kommer väl hänga där varje dag o störa dom.. hihi..

Nä, nu tänkte jag att jag ska göra det fint på rummet eftersom jag köpt nya gardiner m.m. :)

Visar er resultatet sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0