Redan onsdag..

I måndags var jag på jobbet. En helt vanlig men seg dag. Och så var jag ledig igår. Gjorde inte så mycket. Bara handlade lite mat o sen segade vi framför tv:n. Idag började jag däremot kl. 7. Eftersom vi har inventering på jobbet. Gash, det var inte lätt o sååå huller om buller. Men det blir ju bättre efter detta. Imon börjar jag 20min tidigare. Men som tur är så slutar jag kl. 15 o är ledig på fredag.

Så var det med det. Mer än så har det inte hänt. Ser bara fram emot att Kim åker till Norge o jobbar.. haha.. Nädå! Verkligen inte! Men det ska bli skönt att få in lite mer pengar.

Åh.. är så himla trött nu så jag ser i kos. Dags att röra sig "hem" upp till huset o laga mat o sen decka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0