Serierna på Kanal 5

som jag ska se.. ;)


Färjan - Måndagar  20.00
Själv missade jag första delen, men tänker se resten.

Desperate Housewifes - Tisdagar  21.00
Såklart jag tittade på den idag o den blir bara bättre o bättre med tiden.

Roomservice - Onsdagar  20.00
Mina favorit pojkar på tv. Älskar inredning o programmet är ju skit kul.

Grey´s Anatomi - Onsdagar 21.00
Wonderful! Så himla bra serie. Just love it.

Misses lista - Onsdagar 21.55
Ingen aning om vad det riktigt är så det ska bli en överraskning.

SOS Gute - Torsdagar 20.00
Hmm.. vet inte, får väl se om det är något att kolla på.

Fringe - Torsdagar 21.00
Oj oj.. En skräckis-serie. Hoppas, hoppas att det är något bra!

Living Lohan - Söndagar 14.15
Måste ju ha koll på vad familjen weird hittat på.

Denise Richard´s It´s Complicated - Söndagar 14.45
Åh.. ännu en weird "Hollywood-kändis"

Gossip Girl - Söndagar 19.00
Ja, ja.. jag vet! Men jag tycker den är lite fräck ändå.

Gordon Ramsey´s The F word - Söndagar 21.00
Ännu ett program med köks-djävulen. Me likeee!

Nästa vecka:

Världens härligaste män - Start 8 okt. 22.00
Jupp.. måste ses av en tjej som mig.. hihi..

Fråga Olle dokumentären - Start 8 okt. 22.00
Dokumentär? Hmm.. Vart är min Martin Björck?


Och på TV4 börjar ju Stjärnor på is - Lördagar 20.00
Det är ju såklart pga Gynning som jag sk a se det,,
Har jag missat nått så hojta till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0