Perfekti

Igår var jag en sväng på AME o skickade iväg ansökningar till Åhléns City. Sen var jag på Hemtex o sa hej då o sådär. Fick två bäddset och köpte sen en magnet-tavla som jag ska sätta upp på väggen. Efter det var jag, mor o syrran på krogen o käkade. Vi kom fram till att syrran skulle ta ledigt resten av dagen o sen åkte vi till stan. Skulle shoppa men det var ju alldeles för mycket folk på stan så vi satte oss på café Mokki o köpte varsin cider. Sen kom jag på att vi borde åka till M för att tatuera oss. Så vi ringde M o han sa att han KANSKE har tid för oss. Vi åkte dit o väntade när han tatuerade en kille. Sen käkade vi en god pizza också o gick tillbaka till studion. Men han hade inte tid för oss :( Tråkigt! Men en annan gång kanske. Efter det gick vi till Respekt på Järntorget o smakade på lite till cider. Sen kom vi på att vi skulle spela biljard. Så vi åkte till Biljardpalatset. Men spelandet gick inge vidare alls, syrran vann ju över både mig o mor. Och efter det var det dags att åka hem o klockan var ju redan 2. Så det var en riktigt kul dag/kväll.

Nu sitter jag här o lyssnar på Musalista o har röstat som en tok för Sanna men tyvärr tror jag inte mina röster kommer räcka för det finns ju en väldigt känd kille med. :( Men jag håller tummarna för dig gumman o förtsätter rösta. :)

Ikväll blir det party party. Babe har bjudit mig på sin inflyttningsfest. Dit kommer ju gamla tjej-gänget o lite arbetskompisar till henne. Tror att det kommer bli ordentligt med röj o väldigt kul. Så nu ska jag bara bränna med mig lite skivor som jag blev tillfrågad att göra o sen ta en dusch o göra iordning mig. Har ju köpt jätte fina nya kläder så jag kommer vara lite snygg idag iaf.. haha..

Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0