No job today..

Inatt hände samma sak. Mådde riktigt piss.. Och kräktes som bara den. Vad fan e d för fel på mig? Måste ringa Vårdcentralen idag. Men jag tror jag vet vad det är. Och det är inte egentligen något fel på magen utan mer hjärnan. Hehe.. Det här låter ju bra. Men iaf. Har stressat som en idiot den här veckan. Efter att ha skickat iväg arbetsansökningarna har jag varit så nervös o orolig så jag tror det är det som gjort att jag mått dåligt. :( Har faktiskt aldrig mått såhär o om jag ska vara ärlig så var det typ första gången jag skickade ut arbetsansökningar seriöst.

Nä så mår man ju bättre nu o skulle kunna hitta på nått kul eftersom man är ledig imorn. Hehe.. Nä jag har så ont i magen o träningsvärk efter allt så jag får ta det lugnt ikväll.


Sä surun pyyhit silmistäni pois, kuin totta olla kaunis uni vois,
mä kesken kiireen hellän hymyn nään.. vain siksi vielä uskon elämään

Kommentarer
Postat av: anne

tanja tanja... mitä kuuluu? ei oo kuulunu mitää pitkää aikaa :( paitsi ei mustakaa hehe. Huomena karaokeeeeee...... vai meetkö lauantaina?

2008-09-11 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0