Nä det här var inge kul..

Nu har jag bara suttit här framför datorn sen jag gick upp o kollat på massa skit på youtube. Vad fan e det här för liv? Att jag har kunnat leva såhär dag ut o dag in i flera år. Helt otroligt! Haha.. Rastlös är jag o vet inte vad jag ska göra. Har inge ork heller för den delen till att göra något. :(
Men skönast är ändå att jag är helt ensam hemma nu när föräldrarna är borta o Kim är i huset där vi bott det senaste. Jag orkade helt enkelt inte med honom idag så.. *tihi*
Skulle egentligen behöva ringa runt till alla Hemtex-butiker nu men tycker sånt är så himla jobbigt o svårt så jag får nog ta det med min handläggare på måndag istället.

En god nyhet är iaf.. (om jag nu inte fortfarande mår dåligt) är att jag ska ut imorn. Då blir det karaoke-baren med Anne o sen kommer det ju vara en massa andra där också, som jag inte sett på år o dar.. shit, är lite nervös.. he he.. Det var ju lääänge sen jag var där sist. Undrar om man kommer få onda blickar eller om alla kommer bli glada av att se mig?? Det återstår ju att se. Hoppas på det positiva iaf.

Jag bara skriver o skriver o inget vettigt får jag ur mig men känns som att jag bara måste skriva av mig även om det inte är riktigt det här jag vill få ur mig men ändå.. he he.. Har så mycket tankar jag skulle behöva vädra men dom håller jag inom mig ett tag till. Svårt att skriva något här o värst av allt är ju att inte ha någon att riktigt prata med.


I need a friend or two!



Kommentarer
Postat av: S. T.

Hoppas du får roligt imorgon. Vi kommer nog stanna hemma imorgon och festa. Ha det gött! kram

2008-09-11 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0