Lyckad fest!

Ja, det blev en hel del röjande o festande igår. :) Hade riktigt kul. Kom till Babe runt 17-tiden o hon var ju på G redan. Efter det vällde det in folk i stora mängder. Jätte kul folk o trevligt som faen var det. Jag blev lagom full men inte så jag skämde ut mig. hehe.. Några sjöng Singstar o lekte lekar men jag höll mig mest social i köket. Tack gumman för en grym fest!

Nu skulle jag precis ut men så hade Kim åkt iväg en sväng så jag får vänta tills han kommer tillbaka så ska vi hitta på något. Tror vi går över till M o kollar på film.

Så tråkigt att jag inte har ett jobb att gå till imorn men ska höra med dom om jag ändå inte får praktisera där tills jag får ett jobb. Måste ju lära mig kassan ordentligt, nu kan jag ju bara ta betalt men det finns så mycket mer man ska kunna.

Aja.. nu ska jag se lite till på Emmy-galan..

PS: Mitä sanot jos voin tulla käymään viikolla joku päivä? ;)

Kommentarer
Postat av: anne

heipä hei...........................

2008-09-30 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0