Lite lite fest

Nu sitter jag o Kim hos M o smakar på cider + kollar på fotboll *blä* Men skoj har vi.. dom sitter bara o skrattar åt mig som tydligen ä för trög o "hör vad jag vill höra", men jag bjuder på det. Hihi..

Så vad har jag gjort det senaste?! Inte mer än jobbat o sen städat i huset. Har fått det jätte mysigt där nu, känns som att man bor där permanent. :)

Har inget speciellt att skriva. Har ju börjat leva som en normal människa nu med jobb o så.. haha..

Hoppas på fest nästa helg o att man kommer iväg till karaoke-baren? Vad säger ni om det tjejer? Va ju länge sen nu.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: S. T.

Meillä on kotibileet perjantaina! Ja sitten menemme karaokebaarin illalla. Kiinnostaako? Kram

2008-09-07 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0