Hemma en sväng..

Har inte hunnit tvätta kläder än så nu har jag kommit hem för att hämta lite nya o rena kläder :) Jag trivs jätte bra i huset där vi bor. Men såklart är jag ju sugen på att få inreda det men det går ju inte. :(

På jobbet gick det iaf bra idag, men så himla segt. Var inte mycket kunder alls o jag bara gick runt o runt o visste inte vad jag skulle göra. Men jag är ju glad att jag har så goa arbetskompisar för annars hade det varit riktigt tråkigt. Jo, imorse var jag på AME i två timmar o fixade iväg en hel bunt med jobbansökningar. Hoppas att man får svar nånstans. :)

Idag har jag o Kim ätit något jätte gott. Nämligen pitabröd med sallad, gurka, paprika, tomat, feta ost, och "sallads"-kyckling. Det är ju jätte enkelt o gott. Testa det ni med. Hehe..

Nä, nu ska jag ta en dusch, sen åka upp till huset. Vi ska se på filmer nu när vi äntligen fick en dvd.. Och L har ju hundratals med filmer! :)

Hur har ni det?

PS: Tulen mielellään.. mut ketä teille sillon tulee? Ja uskallanko mä edes tulla? :S

Kommentarer
Postat av: anne

frågestund på min blogg :):):):):)

2008-09-10 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0