Hellu

I fredags hade vi jätte kul på Liseberg. Gjorde fem-kamp o jag vann! :D Sen så åkte vi Uppswinget o Nerskjutet.. iiik! Men jag hade smakat på lite vin innan så det gick ju jätte bra så länge jag blundade. I vanliga fall hade jag ju inte vågat. Hehe.. Sen åkte vi till Karaoke-baren. Där var det bra med folk o det var himla skoj förutom att jag var ganska lagom full. Fick ju dansa humppa iaf. Hihi.. Var väl hemma runt 2-tiden o sov hos mina föräldrar så jag skulle orka upp på lördagen o jobba.
Efter jobbet åkte hela familjen till stan (mor, far, syrran, Toni, Cassie o jag). Vi var på Beefstouw o käkade. Hade det jätte trevligt. Sen tog vi en sväng till Kungälv på Combi. Tog några drinkar där innan vi (jag, mor o far) åkte till Johans krog. Det var kul där med o jag fick dansa ännu en gång. Sov hos föräldrarna inatt med eftersom Kim hade låst ut mig.. hihi.
Idag var jag, Kim o Danne vid golf-banan o skjöt lite bollar. Fast jag lyckades ju inte få iväg dom många meter men skoj hade vi. Snart ska vi gå o äta på torget nånstans o sen upp till huset o kolla på film. Det är ju asgött väder men orkar inte göra något.

Hur var eran helg?

Kommentarer
Postat av: anne

helgen va bra :P

2008-09-21 @ 20:43:57
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: anne

helgen va bra :P

2008-09-21 @ 20:44:58
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0